Bad Gastein

Mitt liv dom senaste månaderna skulle bäst beskrivas som en berg-och dalbana. Jag blev tillsammans med Jocke som jag träffade på en reseledarkurs i Bad Gastein. Jag var super kär och han med, men när vi flyttade hit blev det andra bullar och det hela resulterade i en jobbig separation. Jag orkar inte gå in på det nu, men ni som känner mig, och det är ju bara ni som läster min blogg, vet att jag kommer skriva nått (eller hundra) gråtinlägg snart. Efter det har jag jobbat en massa, åkt skidor och festat för hela slanten. Och vet ni vad?! Snart kommer jag hem! Hem till underbara Sverige där alla mina kompisar bara vill mitt bästa, alltid frågar om jag vill följa med någonstans, festar, tröstar och älskar precis som jag gör mot dom. Att vara här nere har gett mig en sån sjuk självinsikt och jag ser på andra människor på ett helt annat sätt och framför allt uppskattar jag mina vänner där hemma mer. Ni är så jävla bra, att jag har er är ett under och jag vet att ni känner samma sak för mig. Är det inte besvarad kärlek så säg!


Lollo, Julia, Nathalie, Bella, Johanna, Louise, Rakel, Sofia, Anna och Sara NI ÄR BÄST!


PUSS!

//lilla E


Kommentarer
Postat av: Saris

En av dom bästa sakerna med att åka iväg är att man får lite perspektiv på saker och ting. Du är såå välkommen hem!

2010-03-14 @ 01:30:23
Postat av: bella

Jag tycker att DU är bäst! ;)

2010-03-22 @ 12:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0