avslut

När vet man att någonting tagit slut? En vänskap, kärlek eller bara en bekant. Är det när man inte hälsar på stan längre, eller när man inte hör av sig varje dag, eller är det när man inte saknar och tänker på personen längre? Självklart är det olika för olika personer och olika bekantskaper. Just den här gången tänker jag på kärlek. Jag läste precis hur jag kände sist jag såg min första kärlek. Att jag blev glad att det var över och tänkte på det fina vi hade och inte det jobbiga och fula. Det tog mig nio år att komma över honom helt, det är en lång tid. Jag antog att det var för att han var min första kärlek, men hru blir det då med sin första pojkvänn. Inte orkar jag vänta nio år för att komma över honom. Jag är fortafarande nere i Bad Gastein där han är och jag vet att det kommer vara lättare när jag kommer hem, men just nu känns det ganska hopplöst. Jag är så otroligt glad över att jag har alla mina fina vänner där hemma som stöttar mig igenom det här. Det får bli ett tvärt slut här, annars kommer jag bara börja gråta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0