Hej hej bloggen ;)

Nu har jag kommit fram till Bad Gastein och ska (för alla er som inte redan vet) säsonga här i vinter/vår. Det är så otroligt vackert här och jag har träffat en massa mysiga människor. Jag fick gratis boende från början, men det är så litet och fult (ett rum på ca 10 kvm utan badrum och som stannat i 70:talet med orange inredning) så jag flyttade in med min pojkvän och sju andra. Lägenheten kallas i folkmun för BigBrother huset vilket är ganska passande. Det finns två tvåbäddsrum, ett till mig och Jocke och ett till Johanna och Jenny, ett singelrum som Oskar fått och sen ett fyrbäddsrum där Simme, Hampe, Jill och Cheesen bor. Vi har det super kul och det är ganska många som kommer till oss på förfester osv. Jobbet går bra, fast jag har ju såklart blivit sjuk så jag ska börja på penicilin imorrn. Annars glider livet på, dagarna går lite ihop, det enda jag håller koll på är måndagar för då är jag ledig.

Ska försöka skriva lite mer nu när jag är borta :)

Puss mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0