Gran Canaria

Hotellet by night

 

Alla ni som känner mig vet att jag, även som vuxen, är barnsligt förtjust i min födelsedag. Det pirrar i hela magen kvällen innan och jag börjar planera mitt födelsedagsfirande flera månader i förväg. I år är inget undantag. Har redan pratat med pappa och fått tillstånd att låna hans våning för en liten drink innan vi beger oss ut i stockholmsnatten. Men innan allt detta ska jag faktiskt resa bort. Och det är inte på vilken dag som helst utan på självaste födelsedsagen! Jag och mamma ska göra som förra året då vi åkte på en mor-och-dotter-resa till Palma. I år åker vi dock själva (förra året hade vi sällskap med Sofia och hennes mamma Eva) och vi reser lite längre bort, ända till Gran Canaria. Där ska vi bo på ett fyr stjärningt hotell med en massa god mat, gym och spabehandlingar. Men det bästa av allt på det här hotellet är att det är barnfritt! Tänk att slippa klagande barn vid frukosten, slippa få bollar i huvudet i poolen och slippa skrikande ungar vid middagen. Jag och mamma ska bara vara där och mysa en hel vecka. Längtar så mycket och skulle vilja att tiden kunde gå lite snabbare.

Puss
//lilla E

Kommentarer
Postat av: Saris

Gud vad fint det ser ut! skönt ni kommer få det!!

2009-09-16 @ 21:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0