Sjuk

Imorse vaknade jag vid sju och kände mig rätt hängig, men jag trodde bara det var "måndagssjukan". Så jag slängde på mig träningskläderna och åkte till gymet. Väl där började näsan rinna, men det struntade jag i och körde på som vanligt. Efter gymet var det dags att börja jobba och jag fick en trevlig överraskning när jag kommer fram.  Det är bara jag och min kollega Markus som jobbar fram till 15=när vi ska ha lunch är den andra ensam i butiken (vår butik är runt 800 kvm). Skoj! Snuvan blev bara värre och värre och efter ett tag kom febern och huvudvärken. Så nu har jag precis kommit hem från mamma där jag åt middag och drack te. Nu vill jag sova snart.

Puss
//lilla E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0