Myskväll

Eftersom jag flyttat hemifrån för länge sen och pappa har son och flickvän nere i Gränna och båda har heltidsjobb hinner vi inte ses så ofta. Men igår hade jag och pappa myskväll. Vi gick till världens mysigaste italienska restaurant. Vi pratade framtid, dåtid och nutid. En uppdatering om vad vi tänkt på/gjort, den senaste tiden. Efter middagen promenerade vi till 7eleven  för lite godis till Idol och Livvakterna (en dansk krimserie, riktigt bra). Sen sov jag faktiskt över där också. Älskar verkligen pappas lägenhet och är så nöjd över att få låna den till min födelsedag (jag vet att jag sagt det förut). När jag vaknade var pappa redan uppe och åt frukost, men jag skulle iväg till gymmet och det är omöjligt för mig att äta innan träning, så han gjorde en smörgås som jag fick med i träningsväskan- kändes verkligen som jag var 14 igen! Tack pappa för världens mysigaste kväll!

Nej, nu måste jag titta vidare på Criminal Minds.

Puss
//lilla E

Kommentarer
Postat av: T

Du har det för jävla bra!

2009-09-20 @ 00:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0