Musik

Vad gör ni när ni vill känna er levande? Vad gör ni när ni vill uttrycka känslor? Vad gör ni när ni vill komma till den där platsen där allt är lugnt och fridfullt? Jag vänder mig till musiken. Om jag lyssnar eller sjunger spelar mindre roll, bara jag har musiken där. Jag är så tacksam att jag har något jag kan vända mig till. Som aldrig sviker. Tänk om jag vore tondöv. Har funderat på det många gånger. Vad skulle jag då göra. Förhoppningsvis skulle jag fått en anna talang. Kanske kunna måla. Fast det är fortfarande mycket svårare. Jag kan i princip använda musiken överallt. På jobbet, i duschen, på tunnelbanan, i sängen. Jag älskar musik.

PUSS!
//lilla E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0