Känslobabbel


Jag struntade faktiskt i gymet idag. Kanske dåligt av mig men jag var faktikst inte alls sugen. Jag var sugen på att ligga i min säng hela dagen. Äta gott och titta på tv. Så exakt det har jag gjort. Dom få dagar då jag faktiskt unnar mig själv det brukar alltid sluta med att jag saknar en kille. Ingen speciell, men någon. Jag saknar att ha någon som följer mig till affären och väljer vilket godis vi ska äta. Jag saknar någon som håller om mig och säger att jag är vacker även om jag tryckt i mig hur mycket mat som helst och är helt osminkad. Jag saknar någon som ligger bakom mig och luktar på mitt hår. Jag saknar någon som inte kan få nog av mig.

Jag kan bli så otroligt avundsjuk på mina vänner som redan har det så. Jag är inte missunnsam, absolut inte, men jag kan önska att jag kunde få lite av det. En gnutta i alla fall.

Puss!
//lilla E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0