Ta risker!

Vissa dagar är bättre än andra. Igår var en sådan dag. Efter jobbet åkte jag hem till Anna för att ha myskväll. Vi köpte världens godaste pizza- fyra olika ostar, godis, chips, juice och cola. Sen tittade vi på dokumentären "No Way San José" som Anna och hennes bror gjort. Den handlar om deras dröm att starta upp en cocktail bar i Costa Rica. Man fick se deras kamp att hitta i ett nytt land, hitta den perfekta lokalen, inreda den, få folk att investera och sedan försöka bygga upp ett socialt nätverk för att få baren att gå runt. Jag blev så stolt efter att ha sett den och hon fick mig verkligen att inse att man måste våga ta risker i livet. Så, när filmen var slut satte vi oss för att översätta mitt CV till engelska så jag kan söka till kryssningsfartyg. För jag är fan do:er. Vägrar sitta här i två månader till och tycka synd om mig själv. Här ska det hända saker :)



Jag och Anna

PUSS!!
//lilla E

Kommentarer
Postat av: kikki

you go girl!!!!!! du är verkligen en doer!!!!



puss

2009-06-10 @ 16:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0