För att fylla ut tiden

Idag är min lediga dag, men jag har inte kunnat sova alls inatt för min näsa vart så täppt, så jag är inte alls utsövd. Nu gör min hals ont också och huvudet känns tungt. Kommer bli hemma frå jobbet imorgon- FAN! Jag avskyr att vara sjuk men nu när jag väl är det har jag en massa tid att tänka. Både skönt och jobbigt, men det är något som verkligen behövs. Så jag tänkte dela med mig av en liten "Elin lista" (jag älskar listor) nu när tiden är på min sida.

1. Hur gammal är du om fem år? 26
2. Vem var den sista du träffade? Som jag känner, Anna. Som jag inte känner, killen i kassan på apoteket.
3. Hur lång är du? 165 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? "No Way San José" by Anna & Joe Russell.
5. Vem ringde du senast? Pappa
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Anna, you are a stra! Thank you for helping me with my cv and for a really fun night :) Puss" Till Anna såklart.
7. Vad är dagens planer? Ligga i min säng. Sen måste jag rensa i min lägenhet lite för pappa kommer över och hjälper mig att fixa och dona lite hör hemma.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? 99% att ringa, men har man inte tid att prata är sms perfekt.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma?
Förra fredagen om jag inte minns helt fel.
11. Vilken ögonfärg har du? Brun/gröna. Beroende på ljus och vad jag har på mig.
12. När vaknade du idag? 6, kunde ju inte andas normalt!
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej?
14. Vilken är din favoritplats? Jag har nog ingen favorlitplats. Men när mår som bäst umgås jag med vänner och familj, då känner jag mig trygg.
15. Vilken plats föredrar du minst? Just nu måste jag nog säga jobbet, tråkigt nog.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ingen aning, hatar den frågan.
17. Vad skrämde dig som barn? Jag var jätte mörkrädd. Mamma har berättat att jag vägrade gå in i lägenheten innan hon gått in och tänt, då var jag bara runt ett-två år. Det sjuka är att det sitter fortfarande i.
18. Vem fick dig att skratta senast? Jocke
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej det tycker jag inte. skulle vilja ha några som dekoration på min vägg!
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan
22. Hur många kuddar har du i sängen? Två- fyra
23. Hur många landskap har du bott i? Två
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Jo, det måste jag nog erkänna
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Helt beroende på vad jag gör.
26. Är du social? Ja, jag skulle klassa mig själv som väldigt social.
27. Vilken är din favoritglass? Vet inte. Är inte det största glass fanet, men har alltid gillar polkaglass :)
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa en resa och göra alla dom där "onödiga" sakerna man aldrig lägger pengar på. Typ göra fransk pedikyr med gelé, skaffa en pt, sen skulle jag nog gå en ballett kurs.
29. Tycker du om kinamat? Nej
30. Tycker du om kaffe? En riktigt bra latte kan slå den mesta!
31. Vad dricker du till frukost? Vatten? Jag äter oftast inte frukost.
32. Sover du på någon särskild sida? Jag sover alltid med ansiktet mot väggen. Spelar ingen roll om det är höger eller vänster.
33. Kan du spela poker? Nej, har världens sämsta poker face.
34. Tycker du om att mysa? Det gör nog alla.
35. Är du en beroendemänniska? Jag tycker inte det.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp :) Pontus har turen att fylla år på världens bästa dag- 14 oktober!
37. Vill du ha barn? Absolut, men inte just nu.
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Haha, på Rhodos. Min första partyresa spårade ur lite och jag fick både en stukad fot och bronkit.
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool tråkigt nog. Avskyr djur i vattnet och salt i ögonen.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Mig själv.
42. Äger du dyra smycken? Fick ett jätte fint sett örhängen och halsband av pappa i studentpressent.
43. Har du någon gång testat narkotika? No
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Yoggi
45. Vem är den roligaste människan du känner? Oj, jag känner så många underbart roliga människor att jag inte kan välja. Men Emil är nog en het kandidat.
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett jag har på högra kindbenet. En tjej på dagis blev sur. Fats jag gillar det, ser lite farlig ut med det
47. Vad har du för ringsignal? David Guetta- Love dont let me go
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, en sjukt cool Reebok hoodie i turkost.
49. Flirtar du mycket? You only live once.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Har ingen, men dom som sitter som en board ovanför är från Kalmar, London, Öland och Stockholm.
51. Kan du byta olja på bilen? Vet inte ens hur man kör, hur ska jag kunna byta olja?!
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej
53. Vilken var den senaste bok du läste? "Låt den rätte komma in"
54. Läser du dagstidningen? Påväg till jobbet.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Haha, absolut!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? NRJ tror jag.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? En undanläggning av en kavaj och en väst.
59. När var du i kyrkan senast? Förra vintern tror jag.
60. Vilka personer utmanar du? Ingen.

Uner tiden som jag suttit och besvarat dom här frågorna har min hals blivit sämmre och ögonen börjat svullna upp. Skönt!

PUSS!!
//Lillis

Kommentarer
Postat av: berit

Älskar att du inte tycker om djuren i vattnet! Im with you on that one!

Hoppas du kryar på dej sötis..

Puss sara

2009-06-10 @ 22:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0