Trötter

Idag är jag trött. Jag är jääääätte trött. Bestämde mig nämligen för att tvätta igår vid 23.30. Allt gick strålande. La i tre tvättar, gick upp till lägenheten och väntade 40 min på att de skulle bli klara. När jag kommer ner igen har en av maskinerna låst sig så jag inte kan öppna den. Lägligt, verkligen! Så inatt har min vittvätt spenderat blöta och instängda i en tvättmaskin. Men imorse ringde min fastighetsskötare på dörren (klockan 7!!!!) för att berätta att han fixat det. "Det är bara att stänga av strömen, sen funkar det". Såklart! Ibland är man bra dum! Så, nu sitter jag här med ca 5 timmars sömn i bagaget och ska börja packa inför midsommar helgen. Åh, nu fryser jag också. Det är synd om mig idag.

PUSS!!
//lillaE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0