Rea

Idag var en sjuk dag på jobbet. Vi var för få som jobbade vilket resulterade i total kaos. Kläder låg på golvet, provrummen var överfulla och det var konstant kö i kassan. Jag tycker om när det är mycket att göra, tiden går så mycket snabbare då. Men när vi är så underbemannade att vi måste säga till våra kunder att vi inte har tid att hjälpa dom (=vi gör inte vårt jobb) är det inte roligt längre. Så nu ligger jag i min säng och är helt slut. Dock måste jag ge mig själv en klapp på axeln för att jag jobbade på så bra idag så jag ska gå och ta ett glas med Sofia ikväll. Hon kommer åka iväg till kanarieöarna och sen troppan så jag kommer inte se henne på jätte länge. Vi kännde alltså att vi ska trottsa vädret och vara de enda i hela Stockholm som går ut ikväll (med gå ut menar jag självklart ett, möjligvis två glas vin).

PUSS!!
//lilla E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0