Min midsommar helg

Är precis nyanländ från Ekerö där jag firade midsommar. Åkte ju dit i torsdags så hann vara där i hela tre dagar- jätte skönt! Tänkte faktiskt dela med mig av lite midsommar bilder (blandade från torsdag till söndag). So enjoy!



Vi tjejer tog snabbt komando i köket. Kul hade vi också



Midsommarbordet



Min jätte fina krans



På lördagen blev det grillat, då fick killarna vara grillmasters.

Min helg bjöd på en massa roligheter, mestadels behöver dock censureras. Hade i alla fall en grym helg och vill tacka alla som var där och förgyllde min midsommar.

PUSS!!
//Lillis



Kommentarer
Postat av: Micki

Skickar några kramar från mig och Kikki! :D

2009-07-12 @ 01:06:38
URL: http://mikaelatham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0