Gotland i sommar

Mamma ringde mig i veckan och berättade att hela familjen skulle åka till Tunisien vecka 30. Hon undrade om jag och någon tjejkompis skulle vilja låna vår stuga på Gotland den veckan och jag tackade självklart ja! Har redan fått upp en bild i huvudet med alla mina tjejkompisar på terassen med en massa rosé, sol och grillen vid sidan om. Stugan ligger ca 45 min utanför Visby (Ronehamn heter det) och är en gammal fiskeby. Kommer inte bli så mycket party, men en massa mys! Sen finns ju alltid möjligheten att åka till Visby och festa lite. Nu är det bara att skriva gästlista så är vi hemma :)



Har tyvärr ingen bild på huset, så den här "vy bilden" får duga för tillfället.

PUSS!!
//Lillis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0