Mina heliga onsdagar

Mina onsdagar är heliga. Då är jag ledig. Jag sover, tvättar, städar, fikar och dricker öl. Det är skönt med min lediga dag mitt i veckan. Nu i onsdags tog jag och Johanna en promenad, men jag var för fåfäng för vantar, mössa och vinter jacka så jag frös. Vi hämtade Bella på sitt jobb och gick sen för att dricka öl på Kobra. Det var kul. Vi träffade Bingo Rimér. Han tog lite bilder på oss. Förvånadssärt dåliga bilder dock! Han tog bilder underifrån- vem gör det? Här är den enda som blev ok.



Bella, me och Johanna

Nu ska jag sova. Ska upp en timme tidigare än vanligt för att jobba på bikini kroppen.

PUSS!
//Lillis

Kommentarer
Postat av: johanna

Okej på dig menar du! Rolig dag o kväll var de iallfall :)

2009-02-20 @ 10:35:40
Postat av: Lillis

Nej, på riktigt. Vi såg ut som muppar på dom andra. underifrån fick vi alla ca fem dubbelhakor även från sidan haha. Vilket fyllo!

2009-02-21 @ 13:16:10
Postat av: johanna

Han är ett bra exempel på att fyllon inte ska fotografera!

2009-02-21 @ 20:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0