SATC

lovevlovelovelovelovelovelove.
Såg filmen i söndags, den var underbar. Det känndes som om fyra av äns bästa vänner kommit hem från en väldigt lång resa. Det hade ju hänt hur mycket som helst! Sam fick erkänna att hon är huvudpersonen i sitt liv, Miranda lärde sig att förlåta, Charlotte kännde sig trygg i sitt liv och fick den bästa överraskningen någonsin och Carrie fick sin MR BIGG!

De må sägas att serien är ytlig, men SATC är också fylld med kärlek, glädje, sorg, men mest av allt den starkaste vännskapen någonsin.
lovelovelovelovelovelovelove.

Kommentarer
Postat av: en lite arg kikki

men hallå! d där va elakt. berätta för mig att du har en blogg. jag går in å läser, du vet att jag inte sett filmen.. å du AVSLÖJAR slutet!?!?!?!!???!?!?! argh! elin!! hur kan du göra så mot mig?

2008-09-03 @ 23:21:35
URL: http://foljmemig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0