Palma

Nu skriver jag mitt sista inlägg innan jag åker bort. Ska bli riktigt skönt med lite miljöombyte och solterapi.
Jag är så dålig, har inte äns packat än, skulle ju ha gjort det igår men jag var så trött att jag somnade framför tv:n. Två saker är i alla fall nerpackade- två cocktail klänningar. Sofia ringde i går kväll och tyckte vi skulle klä upp oss riktigt rejält på mallis :) I Stockholm är det inte lika kul att ha "fin klänningar", man känner sig så overdressed- men nu ska det bli kul. Den ena är klar blå i chiffong och den andra ser ut som en liten mintgrön bakelse med tight liv och  volanger som heter duga. Låter inte så fint, men lovar att  lägga up bilder när jag är tillbaka :)
Nu får ni nöja er med en bild på Palma.      


Soooo long mina vänner! Ses igen på söndag.
Kramar
//Lillis

Kommentarer
Postat av: kikki

guuu va roligt! men hallå! kan vi inte ha en mallisutång å klä upp oss alldeles för mkt i sthlm??!?!?! om man e ett gäng å alla e lika så e d ju bara kul! kanske tom ska spetsa me att gå till ett hak på söder å snacka amerikanska å säga att vi e från NY ;)

2008-09-11 @ 14:24:21
URL: http://foljmemig.blogspot.com
Postat av: Elin

Det ska vi, när jag har min födelsedagsmiddag ;) so you better be there

2008-09-18 @ 22:00:41
URL: http://lillislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0