Krogspaning

I fredags skulle jag och min kära väninna Sophie ut och slira. Hon var precis hemkommen från staterna så vi hade en hel del att prata om. Det började med några glas hemma hos henne och sedan styra vi kosan mot Village (som tydligen är the place to be). Väl där var vakterna väldigt otrevliga och jag fick en glasbit i min drink (!). Utöver detta hade jag på mig obekväma skor- jag kunde knappt stå, ILLA! Det hela slutade med att vi satt oss ner och spanade på folk. Något som är väldigt underskattat på krogen. Vi såg allt från Anna, 35 med ljusa jeans utan passform och hårband till Lolita, 17 med röda klänningen och strasskorna. Jag har funderat på vad som  var värst, för uppklädd, eller för nerklädd. Och, svensk som jag är har jag kommit fram till att lagom faktiskt är bäst :)

Nu ska jag börja jobba lite igen!
//Lillis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0