Fortfarande sjuk

Jag tänkte börja med dagens outfit. Idag har jag:

¤ Mina grå "Studenten -06" mjukisbyxor
¤ Rosa ribbat, långt linne från Gina Tricot
¤ Vit Viktor Rydberg tjocktröja
¤ Mitt täcke (multicolor av olika pastell färger)
¤ Min filt (lila)
¤ Mina fyra kuddar (guld, vitt och multicocor)
(Tur att jag matchar även fasdt jag är sjuk i alla fall)

MEN JAG FRYSER FORTFARANDE! Jag hatar att vara sjuk! Behöver lite kroppsvärme, men vart tog alla män vägen nu när de verkligen behövs?! Jag säger som Samantha: Vi bara lurar oss själva att vi är fabolösa singlar- vi har INGENTING!
Detta hoppas jag ni förstår att jag kommer ångra när jag är frisk igen.

//Lilla ynklig och kalla Lillis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0