Ännu en sjukdag.

Idag har jag bara legat i min säng igen. Fast jag fick en snabbvisit av Louise som jag inte sett på flera veckor- MYS! Hon verkade på att jobba på Rhodos sommaren -09. Vi båda har lite kontakter så det blir nog kul.

Imorgon ska jag tillbaka till jobbet igen. Inte för att jag är helt frisk, utan för att jag inte riktigt har råd att stanna hemma mer, känns ganska ruttet. Fast jag har saknat jobbet faktiskt :) Trivs så bra så det känns ibland inte som ett jobb.

Åh nästa vecka kommer det hända grejer. Jag har nämligen bestämt mig för vad jag ska göra med mitt hår :) Ska försöka hålla på det tills jag har bild, men får se om jag klarar det.

Puss!
//Lillis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0