Agenda

Så här såg/ser min helg och de kommande dagarna ut:

¤Fredag- jobba 9:55-19, dricka drinkar med Johnny, sova.
¤Lördag- jobba 9:55-17, äta middag hos mamma, Johan och Oskar som kommit upp från Gränna, ta en kvällspromenad, sova.
¤Söndag- jobba 10:55-17, fika med Sammi på EH Stureplan, skriva packningslista till Palma :), sova.
¤Måndag- LEDIG, ta en morgonpromenad 8:30-9:30,  tvätta 10-13, städa hela lägenheten mellan tvättningarna, hämta mitt pass ute i Nacka, ta med mitt modem till 3 och få det uppdaterat (om jag förstod Kikki rätt), äta middag med pappa, sova.
¤Tisdag- jobba11-19, ha "kyklick/bacon-kväll" med Louise, sova.
¤Onsdag- ta en morgonpromenad 6:30-7:30, jobba 9-17, PACKA!!
¤Torsdag- Dra från Sverige, dricka drinkar, sola, bada, shoppa, FESTA, SOVA!!!!

Shing!
//Lillis
 

Kommentarer
Postat av: johanna med stort J

va gott det låter med KYCKLICK/BACON. undra om man kan få smaka denna kycklick nån gång.. "mumma".



offer.

2008-09-09 @ 12:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0