11,5 timmar

sömn. GALET! När jag vaknade hade jag sovit för länge, så hela dagen har jag gått runt och gäspat. Konstigt att det blir så. Helt fel egentligen.

Idag kom det in en utvecklingsstörd tjej i butiken där jag jobbar. Det första tjejen säger är: "Har ni några fräcka kläder?". Jag vet att jag är en dålig människa, men jag är SÅ dålig med utvecklingsstörda. Kan inte hjälpa det! Och sen när hon öppnar upp med det blir det ju inte bättre. Men jag försökte vara proffsig och frågade vad det var för kläder hon letade efter. Svaret kunde inte bli sämre: "Pants, jag vill ha ett par fräcka pants". VA FAN SVARAR MAN PÅ DET??! Pants, really?! Det blev ju inte bättre när jag vände mig och min arbetskollega Johannas stog och små skratta. Men man ska väll vara med om allt.

Jag ska lära mig lägga upp bilder snart, ska bara skaffa en kamera först :)

Kramar
// Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0