Veckans Låt



Motivering:
Den här sången är lite mer upptempo än de låtar jag brukar välja. Den får mig att vilja dansa, sjunga och festa loss som bara den. Låten speglar även hennes liv, "circus". Ända sedan det tog slut mellan henne och Justin har hennes liv vart en enda circus. Tänk att hela tiden bli förföljd av paparazzsi och inte ens kunna gå och handla i en matvaruaffär. Såg ju dokumentären om henne i lördags och att se henne i den gav mig verkligen en helt ny bild av henne. Hon är precis som dig och mig. Hon vill ta hand om sina söner, arbeta och kunna handla mat utan att alla har en åsikt om vad  hon gör. Oj, nu börjar jag låta som "leave-Britney-alone-killen" men då får det vara så. Alla har rätt till lite privatliv. Till och med Britney.
PUSS!!
//Lillis

Kommentarer
Postat av: Tim

britneys spears är verkligen en jävla pajas! sjukt fejk! ALLT hon gör är fejk!

2008-12-21 @ 23:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0