Osmakligt

Situation: Jag arbetar i butik. En äldre man (ca 45-50 år) kommer in och komenterar att mitt namn är ovanlig. Elin. Jag svarar att det var det tredje vanligaste namnet att döpa sin dotter till 1987, då jag är född. Han skulle komma tillbaka dagen därpå och att jag då stod i kassan. Japp. Dagen efter står han där igen, nu med en 12 årig kille som sällskap. Och nu undrar han vad jag ska göra senare på kvällen. Tack Louise att du fyllde år.  Han sa att han tyckte det var värt ett försök. De går. MEN fem minuter senare står den 12 åringa killen i kön igen. "Min pappa ville ge dig den här, ring honom." Tack Piotr, men nej tack! Hur fan kan man skicka sin lilla son att flörta??!! Och när jag jobbar också, jag FÅR inte vara otrevlig.

Finns så sjuka människor.

Nu har jag blivit sjuk också. Ska vara hemma och kurera mig till fredag, då bär det av till Thailand.

PUSS!!
//Lillis

Kommentarer
Postat av: kikki

hahahahhaaaa! jag ska oxå skicka nån :)



d e väl bara att ta d som en komplimang :)



krya på dig! på fredag bär det av både för dig å mig, fast för mig blir det inte lika varma bredd grader förrena den 27! kyss

2008-12-15 @ 07:39:27
URL: http://foljmemig.blogspot.com
Postat av: Sara

..du tror inte du kan skicka över nummret till mig? Du vet Inte hur länge jag har väntat på en man som honom!

2008-12-17 @ 01:15:58
URL: http://mensara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0