Myslördag!

I helgen har jag tagit det super lugnt. Umgåts med nära och kära och bara mått bra! Lördagen började hos mina systrar där vi julbakade. Det blev mozartkulor, knäck, mikrokola (ja, det är kola man gör i mikron och det är gaaalte gott) och självklart lussebullar. Men när jag kom dit var min kära sjusovarsyster inte vaken så jag sprang upp och väkte henne- älskar det lika mycket nu som för 15 år sen. Dagen var i alla fall jätte bra, vi han prata om saker som aldrig kommit upp förut.

Efter middag drog jag till Sophie aka Soppy för glöggmys. Mer om det i nästa inlägg, men nu BILDER!



Bullarna var goda, det var ju jag som bakade dom ;)



Lussekatt, lussekatt, lussekatt, kuk, lussekatt, lussekatt...



Fina Sara med blockchoklad i hela ansiktet.

PUSS!!
//Lillis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0