Från Mikaelas blogg

Jag såg på Mikaelas blogg att hon skrivit 20 sanningar om sig själv och jag ska inte vara sämre:

1, Jag kan inte bestämma mig om jag tycker mest om mig själv som brunett eller blondin.
2, Jag köpte en daimtårta till min 21 års dag och åt upp hela själv.
3, Jag tycker om att städa mitt badrum, men HATAR att städa mitt sov/mat/vardagsrum. (Man ser ju hur rent det blir i badrummet, men det ser banne mig likadant ut i det andra rummet som innan jag städade!)
4, Jag har extensions and i love them!
5, Jag går in på facebook och kollar på taggade bilder på mig själv och "rensar upp" minst varranan vecka.
6, Jag är luktgalen och har över 20 parfymer.
7, När jag mår som bäst är jag omgiven av musik.
8, Jag överanvänder mjukmedel- det luktar ju så gott!
9, Jag är den sämsta förloraren jag känner.
10, Jag har dåligt pigment. (Ser ut som en kräfta som käkat prickikorv när jag solar)
11, Jag har vart med i ung vänster.
12, Jag har vart märkesbög.
13, Jag är dyslektiker.
14, Jag tror att om alla älskade musik skulle det vara fred på jorden.
15, Jag har inget körkort.
16, Jag har flyttat 4 gånger på ett år om två månader! Det ni!
17, Jag är skit rädd för smådjur. Så till den grad att jag började gråta när jag såg en spindel sist.
18, Jag känner mig ofta gammal.
19, Jag är den mest otekniska människan jag känner. Jag blir stolt när jag bytt en glödlampa.
20, Jag är sååååååååå värd min semester till Thailand!!!!

Yeha baby, så var jag klar!

PUSS!!
//Lillis

Kommentarer
Postat av: kikki

sanningar... så kanske man kan kalla d... ska jag berätta en till om dig? ;)



puss

2008-12-15 @ 18:06:23
URL: http://foljmemig.blogspot.com
Postat av: Lillis

Du får berätta allt jag skulle kunna tänka mig att berätta :)

2008-12-15 @ 22:58:09
URL: http://lillislife.blogg.se/
Postat av: Micki

well done! ;)

2008-12-18 @ 00:47:54
URL: http://mikaelatham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0