FAN!

Ibland vill jag bara slå mig själv hårt i huvudet så jag känner att jag lever. För just nu är jag bara så ARG på mig själv. Så jävla skit arg är jag. Och jag kan inte ens skylla på någon annan än mig själv. Jag pratar om min självkontroll. Vissa har problem med droger och alkohol, jag har problem med planeringa, eller jag vet inte vad jag ska kalla det. ALLT SUGER! Jag kan inte spara, jag shoppar för mycket, lagar INGEN mat alls hemma och det bästa jag vet är att skylla på andra, men den här gången har jag abra mgi själv att skylla. Och det suger ska ni veta. Men jag är min egen syndbock. Fan! Nu får jag stå för allt jag gör fel.

Nu ska jag sova och imorgon ska jag reda upp mitt liv. Helt själv.

Mamma, jag älskar dig- förlåt!

PUSS!!
//Lillis (en jävla dramaqueen)

Kommentarer
Postat av: sophie

vi är så lika du och jag : ) det är bra att skälla sig själv i schakt. så fuskigt att du får resa till thailandet. kramis

2008-12-10 @ 23:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0